Τελευταια Νεα

6/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

Χειμωνιάτικος Ενιπέας 2018: 2η θέση για τον Δημήτρη Σελέτη







Χειμωνιάτικος Ενιπέας: 2η θέση με χρόνο 02:03:31

Τέλος αγωνιστικής σεζόν με τον καλύτερο τρόπο κατακτώντας την 2η θέση στον Χειμωνιάτικο Ενιπέα μετά από έναν αγώνα με έντονο συναγωνισμό. Μια σεζόν γεμάτη νέες εμπειρίες αγώνας στο εξωτερικό ( Ισπανία - Salomon Marato Pirineu ), προκλήσεις Zagori TeRA 80 Km, πρώτη μου συμμετοχή στο ελληνικό Skyrunning κατακτώντας την 2η θέση πίσω από τον πρωταθλητή Ελλάδος για ακόμη μία χρονιά Δημήτρη Θεοδωρακάκο…




Όλα τα παραπάνω δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω αν όλη τη χρονιά δεν είχα την στήριξη της Active Point ( Lasportiva – Odlo ) η οποία με τον εξειδικευμένο εξοπλισμό της με βοήθησε να ανταπεξέλθω σε κάθε δυσκολία που αντιμετώπισα στους φετινούς μου αγώνες , της Garmin η οποία μου παρείχε το κορυφαίο ρολόι της Fenix 5 X Plus το οποίο έκανε πιο εύκολη την προπονητική μου καθημερινότητα, την 226ersGreece η οποία φρόντιζε για το ενεργειακό κομμάτι των αγώνων, αλλά και των προπονήσεων μου κατά την περίοδο προετοιμασίας μου. 

Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου Δημήτρη Κασίμη ο οποίος με την σωστή προπονητική του καθοδήγηση με έφερνε πάντα στην εκκίνηση στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε όλους…Ραντεβού στα μονοπάτια… αναφέρει ο Δημήτρης Σελέτης στο προσωπικό του προφίλ στο facebook...


(φωτογραφίες από το προσωπικό προφίλ του Δ. Σελέτη στο fb)





Διαβάστε περισσότερα για τον Δημήτρη Σελέτη












H γέννηση του Χριστού ας σημάνει την αρχή για μια καλύτερη ζωή και το 2019 ας είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά, πίστη, ελπίδα και αγάπη για όλους μας. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Aπό την φωνή της Σιάτιστας Siatista-Info







Top Post Ad

Below Post Ad

https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMKTBmwsw6MuzAw?hl=el&gl=GR&ceid=GR%3Ael