Τελευταια Νεα

6/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

"Η άυλη πολιτιστική κληρονομιά της Σιάτιστας" - Kυκλοφόρησε το βιβλίο της κ. Καλλιόπης Μπόντα-Ντουμανάκη


To Siatista-Info σας παρουσιάζει τα "Τοπικά Πανηγύρια" από το βιβλίο της κ. Καλλιόπης Μπόντα-Ντουμανάκη με τίτλο Η ΑΫΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ.

Στον Πρόλογο του βιβλίου η συγγραφέας σημειώνει:

"Η εργασία αυτή εκπονήθηκε για να παρουσιαστεί σε ημερίδα την οποία διοργάνωσε το 2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας στις 15/11/2015 με θέμα: «Προστατεύω την άυλη πολιτιστική κληρονομιά - Διατηρώ την πολιτιστική ποικιλομορφία», στο πλαίσιο του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ του 2ου Δ.Σχ. Σιάτιστας.

Σχετικά με τις πηγές από τις οποίες άντλησε το υλικό της εργασίας της η κ. Μπόντα-Ντουμανάκη αναφέρει στον Επίλογο του βιβλίου της:

«Στην εργασία μου αυτή παρουσίασα όψεις της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Σιάτιστας έτσι όπως τις κατέγραψαν και τις δημοσίευσαν συμπατριώτες μου σε διάφορα έντυπα, όπως μου τις περιέγραψε η μητέρα μου Αναστασία Μπόντα, μια ζωντανή και πλούσια πηγή πληροφοριών για τη Σιάτιστα των περασμένων χρόνων, και όπως εγώ τις βίωσα».

Με την άδεια της συγγραφέως δημοσιεύουμε σήμερα το επίκαιρο, λόγω του Δεκαπενταύγουστου που περιμένουμε, κεφάλαιο   ΤΟΠΙΚΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.



Κάντε κλικ στην εικόνα του βιβλίου για να διαβάσετε το κείμενο
 

Καλή Παναγιά 
Αικατερίνη Ζωγράφου 
Πικέρμι 6/8/2017

ΠΗΓΗ: siatistanews.gr













Top Post Ad

Below Post Ad

https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMKTBmwsw6MuzAw?hl=el&gl=GR&ceid=GR%3Ael